jaha...

... Då sitter ja på studiegården nurå! kan ba säga en sak!: USCH! Ha dessutom inget att gör. Så hmm.
Men snart ska ja dra ner te fordonshus 2 å träffa min älskling (förhoppningsvis) sen blire att dra te stan! :D
Så awsome! Så ska ja få present av pappa :]
Här e en bild på presenterna ja fått på söndagen då ja fyllde 18 år! :D
Dom 3 böckerna å mobilen fick ja av mamma å Dan! :D <3
500-ingen å kortet fick ja av mormor å morfar :D <3
300-ingar fick ja av Gunni :D
Å halsbandet fick ja av mitt hjärta Jonatan!! :D <3 Älskar halsbandet å ja älskar han!! :] <3 <3 <3
Sen igår fick ja 2 samlarobjekt av Maggan! :D De va 2 små söta drakar te min drak-samling! :D <3
Å nu idag när ja ska te pappa få ja ju å present :D <3 älskar min pappa!!
Ska se om he e folk på stan, sen innan 9-tiden ikväll lr så ska ja hem te pappa :)
Men nu ska ja typ dra :O
Men ja hoppas alla ha de bra å att ni alla hade en bra valborg!
Senare ikväll ska ja lägga upp en bild på hur mitt hår se ut nu då ja va hos frissan igår... E dock INGE nöjd alls!! Men jaja. Ba å härda...
Älskar mitt hjärta Jonatan! <3
Å älskar mamma, pappa å mina närmaste vänner!! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0