som ni kanske märkt

Som ni kanske ha märkt så ha ja inget liv å ja ha så jävla tråkigt...
När alla vänner e ute å ha kul så sitt ja hemma å ta mig int nånstans!
Ja vill å va me folk, ha kul å va social. Men så verkare int bli då ja int kan va me nån jävel :'(
Å min by e ju sååå jävla fucking liten å man kan int va me nån typ...
Undra om nu te veckan om man kanske ska följa dan te hans jobb å se om ja kan gör nåt lr om nån i Bjurholm e social å vill ses ett tag? :O
För detta lovet SUGER VERKLIGEN! Å älsklingen e borta å ja sakna han grymt mkt... Å på lördag fyller han 18 år. Hade gärna vart me å firat honom men vi se väl va han säg.
Å imorrn åker mamma, Christopher, Lisa, Philip, Vicktor å Molli te mormor å morfar å ska va där te fredag tro ja.
Så ja bli ensam hemma me Dan.. Å såklart Gunni som bo på samma gård...
Men om nån vill va social e de ba å hojta!?
Heheh.
Livet suger verkligen.
Vill göra som alla andra ungdomar nu... Men bo ju förfan mitt ute på landet!! :'(
Ska se om ja kan få upp nå bilder sen friluftsdagen i tisdags, å nå bilder sen typ idag då ja hade fett tråkigt :O
Kan bju på nå småroliga bilder me. Om de gå vill säga....
Min underbaraste kille <3 Vill int förlora dig då du e de bästa i mitt liv <3
Linnea å Matte H :P
De va från friluftsdagen...
En bild på mig från idag xD Hehe.
Men nu fåre nog va såhär :P
Pratade precs me en kompis å stötta na...
Men ska se vafan ja kan göra nu :(
puss bai <3

Kommentarer
Postat av: elenah

sv: TAAACK!! :'D

2011-03-16 @ 22:39:22
URL: http://cadere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0