a..

E så jävla less...
Plus at ja int känn igen mig själv.
Skäpning nu Sanna...
Vet att de e min dåliga vecka igen,
men ja e som en helt annan jävla person!
Skrämmer mig själv å gör älsklingen irriterad som fan om ja fatta rätt...

Nä skärpning skare fan bli!
Tare slut mellan oss på nå vis så vettefan va ja skullt göra...
Skullt fan int klara det...
Du e de absolut bästa i mitt liv å ja skullt aldrig kunna förlåta mig själv för mitt uppförande denna veckan...
Men men...
Å tack te er som finns å stöttar mig genom allt! <3
Ni e verkligen guld värda! <3
Skullt int vilja förlora er som vänner <3


Aja..
Just nu sitt man i skolan å ha hål te 10:10.
Va ska man göra? :O
Å va händer för alla glada i helgen då?
Vill då int att he ska ta slut mellan oss <3
Love you the most! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0