11:30 2011-01-18

Nu sitter ja då å ha engelska å vi ha haft massa info om författare :O
Fett jobbigt :O
Nu ska vi läsa bok :P
Ja ska läsa "Telling Liddy" av Anne Fine.
Får lunch 20 i 12 -.-
Kommer int äta då ja ba ha 30 minuter å ha ingen att äta me
(som vanligt? Hatar att äta själv så äter int annars!)
Sen ha ja turism -.-
Imorrn på morronen ha ja hål te 10:10.
Men klockan 9 ska ja te studievägledarn lr va he e å prata om att ja vill byta linje efter sommaren.
Så ja, jag kommer mest troligt int gå kvar Advanced English.
E inget för mig int!
Å tack till alla ni som stöttar mig å säger att he kommer gå bra! :D
Ska byta te transport.
Men bli ba så jävla förbannad på dom som säger att ja int kommer lyckas!
Å nån e från familjen så he e ju sjukt nice. NOT!!
Tack te ni som va sociala igår :D
Speciellt Ehlena (stavas?)
Sen va älsklingen i café t för en gångs skull!
Tack M-L för att du sa de.
Sen följde älsklingen me mig hem.
Vi somnade ofc! vaknade knappt te middan.
Åt, pratade å försökte att int somna!
sen imorse vaknade vi vid 5, gick ut te bilen, ja somnade.
Kom in te Bjur å la mig på Dans jobb i en soffa å sov.
Sen gick vi te bussen å på bussen sov ja me! :O
Wow asså! xD
Nu ska ja fortsätta me engelskan å hoppas ja hittar nån att va ve på lunchen! :O
Kram på er glada.
Bjuder på nå bilder sen nyår!
JAG! :D
Så cool ja e ;)
Såg ut som älsklingen ville slå nån! xD hehe <3
HAHAHAHAHA. Roy gick lös me ett spett! xD
Sanna å Jonatan såg för roliga ut! :D
Jag å älsklingen tog vår första sån hära bild :D <3

Kommentarer
Postat av: sanna

men fy... :(

2011-01-18 @ 12:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0