09:39

Jävlar! :O Här vare länge sen man skrev :O
Få börja igen ^^
Just nu sitter ja på matten å tkr detta e lite äckligt lätt xD Hatar matte, men just funktioner e hyfsat lätt! Sitt desutom å lyssnar på musik som älsklingen skickade te mig igår. Va typ mer lr mindre alla hans låtar ^^
Ja tkr folk kan skicka låtar dom tkr e bra om ni ha lust ofc? He vore awsome! :)
Men aja. Idag ha ja turism å resor, sen lunch, sen sist engelska. Slutar fan 13:30 :O Få se va ja hittar på :) Kanske hittar nån att va me ;) Mest troligt.
Sitter desutom å håller tummarna för älsklingen som gör provet te traktor korte :) <3 Hoppas han klarar det! :D
Hade de king igår. Älsklingen kom ju te mig igår. Had int träffat han på en vecka nästan :O Va SÅ JÄVLA KING att få va me honom igen :)
Å igår på dagen hade skolan mentorsmarchen! Ja å min klass höll i en av stationerna. Undra om de va typ 800 elever som kom dit :O Fan så jävla nervös ja va. Men efter ett tag vande ja mig ^^ Sen så fick man ju sluta klockan 1 å man fick en bonus ;) vad säger ja int ;P
Aja, ska bju på en bild. Int för att den e så fin å ingen bra kvalla. Måst fixa en anslutningskabel te mobilen ja har nu ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0