11:17

Nu sitter man i skolan å ba väntar på att Millis ska få lunch snart :)
Bli tydligen pitabröd å kebabkött xD
Ha jävligt ont i magen å de e inte alls nå kul...
Fast ha ont i hela mig... Vafan e detta? xD
Aja, min helg va såhär iaf:
Fredag: Ja slutade tidigt från skolan å åkte me Linus å M-L te Bjurholm å va där å skulle sen hem me Dan.
När ja väl skulle hem lyckades M-L övertala mig att stanna, å ja fick övertala mamma å Dan...
Å ja fick ju stanna :D
Sen så for vi på nå café?
Sen hem te Linus för att käka middag å sen kom massa folk dit xD
Blev feest på kvällen.
Men ja va fan nykter! :O
Pratade me älsklingen i tele lite å for på nån fest.
Va väl hyfsat kul ^^
Linnea å Micke va där me :) Awsome.
Så pratade litt me dom :)
Sen åkte ja hem te Linus för att sova.
Lördag: Vaknade jag å sen satt å glodde på TV:n. Sen åkte vi för att dom skulle köra hem mig å sen skulle dom te stan.
När ja kom hem åt ja nå litet å va mätt hela kvällen ;O ILLA!
Satt vid datorn, glodde på film å chattade me folk.
Söndag: Jag vaknade å sen satt vi datorn å kollade på mer filmer. Sen kom mamma å Molli hem igen.
Snacka att nån va glad att se mig :D
Min lilla busan :] hihi. Love her so MUCH!
Nu idag blire ba att åka hem å så efter skolan...
Få försöka träffa älsklingen på skolan idag med...
Annars blire jobbigt ;O
Aja. Ska nog dra nu så.
Men ni få ha de så bra!
As snygg bild på älsklingen iaf som ja snodde av Sanna ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0